Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Saturday 30 July 2011

Ramadhan datang kembali

alhamdullih..bersyukur sgt2...sbb tahun nie saya masih di beri peluang untk mnybt ramadhan...bulan yg mulia..
semoga tahun  nie ada lah ramadhan yang paling bermakna untk sye..dan kawan2 yang lain..
tahun ramadhan menjlme awal..bulanogos...
raya pon awal lah..bulan september...hehehe..
adakah saya akan sempt menyambut bulan syawal..insyaAllah jika di beri peluang...
semoga ramdhn kali nie..mmbwk mkne yg tak ternilai untk sye...
smge sye dapat mngisi bulan yg penuh mulia ini dgn perkara2 yang sgt berguna...
dan tidk mmbuang masa sye dgn bende yg tidk berfaedh...
smge ianya juga memberi saya smgt untk menpuhi hari2 yg belom kita ketahui apa yg bakal berlaku..
tahun ini syhe rasa sgt bermakna keran...saya dapat kenal kwan2 yg sgt memahmi sye...
exply atikah...dy seorg yg faham perngai sye..
dia tahu yang sye nie seorg yg:
1.kuat mengis bila di tegur..
2..cepat gemtr bila ada buat kslhn..
3.kuat makan buah-buahan..
4.suka membeli makann bnyk2 but x makan pon..hehe
5.dia tahu siapa yang palg saya suka..
haha..
syukur sgt dpt knl ngn dy..bulan ramadhan nie sya dapat berpuasa bersama kwn2 sye..
seronok dpt knl kwn2 yg mmhmi sye...
hari2 saya yang ceria hnye lah kerana mmpunye kawan sahabt yg bermakna...
hehe...
semoge buln yang penuh mulia ini dpt saya mnfaat kan sepenuh nye..smge dgn ini sye dpt trs tbh mnghdpi likuliku kehudpn.

‎(⁀‵⁀) ✫ ✫ ✫.
`⋎´✫¸.•°*”˜˜”*°•✫
..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
☻/ღ˚ •。* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* °♥ ˚ • ★ *˚ .ღ 。
/▌*˛˚ღ •˚ SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK ˚ ✰* ★
/ \ ˚. ★ ˛ ˚ ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))