Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Thursday 1 September 2011

kenagan hari raya part 1 :))

hehe,.haaa rayaa,,sangat bestt,sekrg baru raya ke 3..hehe,,
dah raya ketiga ada lah bermcm2 kish yg sgt3 lucu dalam hidup aku..
mmg kalau korg ada tmpt sye haa jgn ckp nk pech perut ketawa..
but nie lah sweet moment untk raya tahun nie.kerana?
hehe..di pagi rayaa...^^ pakai bju laama dulu.bju raya belum pakai lagi..hehe :))
  • saya dapat beraya dismpg keluarga tercinta sedara mara yg sgt2 sye sygi..
  • saya dapat beraya bersama kawan baik saya atikah n budak2 scout pengakap yg lain
  • saya dapat beraya bersama kucing sya.haha meoww meeowwww..:)
  • yg paling paling palin utama adalah tahun nie saya dapat kenal cikgu asik,,my lovely sir scout.sportng
    pas 2 abg nadzirr kepala dy yg agak giler3walaupn umo dh agk tua.eh tua ke dy?muda kot.hha
    pas 2 amirul fahmi buudakk comell..bwk sye setahun...form 2..tpi kecik molk je orgnye,
    pas 2 dpt kenal2 yg membr2 scout stk kluang yg lain..2 lah yg mmbuatkan raya saya tahun nie sgt bermakna..thanxs all.syg korg.nk je plk3.haha tpi bkn muhrim..kuangkuangkuang.haa gtl aqq..ada kang kene makan pelmbg ngn abah..hehe(just kidding okeyh)
  • dan byk lagi sebabnyee.heehe
haaa..nak tahu tak apa yg paling lucu berlaku spnjg raya pertama kedua dan ketiga nie?okeyh sye mau ceritain..hehe..lucu ke?enthlah bgi sye lucu tpi x thu lah bgi korg..ehhe..okeyh niieeee

  1. masa 2 raya first sekali kat johor masa nie..pagi2 kami dah pergi kubur aran atuk dan nenek.kubur arwah atuk di perkuburan mahmudiah dan kubur arwah atuk di perkuburan dagang,,okeyh bile dahh balik dri kubur ayah sye nie pon ge lah umah kawan diaa...last2 kawan dia x dek.abg ipar je ada.so kami di jemput mask.makan3 bork2..pas 2 nk balik.so mcm biasa lah kalau nk balik mesti org bgi duit raya kan..hehhee..2 yg paling best 2.n saya laing last tau yg dpt/dah smpai gilran sye dpt duit raya...dh nak ambk nie..pas 2 abg ioar kawan saya terus cakap EH NIE DAH KAWIN KAN?MANA BOLEH DAPAT DUIT RAYA LAGI NIE..saya apa lgi ketawa bagai nk gila ah..pas 2 terus ckp PAKCIK!! SAYA MANA KAWIN LAGI BARU FORM 3..haiyaa..hadooyyyyy..apa lah pakcik nie..smpai skrg kene ejek ngn akak aq dah kawenn.malu mehh..hhee
  2. haa.nnie yg paling mmbuat kan aku malu pabila abah dengan senag hati menjaja cerita aq msa kecik..
    cerita nya masa ada kat mersing ge umh kawan mak aq...n masa 2 makcik 2 cerita lah pasal anak dy selalu mintk susu badan..haa start ahh ayah saya cakap ALAAHH JGN CAKAP ORANG LAIN.DULU JANNAH PON SAMA HISAB SUSU BADAN MAK DY...LAMA DY BARU BERHENTI,,hadooyy abaahhh napa lah cter bende yg dah lama saya lupaaa.malu mehh..haiyaaa.apaleh abah..nie lah kengn raya kedua yg plg kelakar..satu ruumh 2 gelakkn sayaa.heee..
  3. yg paling yg membuat kan aq geram adalah setiap kali aq nk beraya aq mandi dulu(mestilah mandi korg mndi ke?haha)setiap kali aq dah masuk bilk airrr setiap kali 2 lah org datang berayaaa..daahh 2 terpaksa lah aq tunggu daalm bilik air smpai dorg balik.haiyaaa..ish23..pas 2 dah keluar msti abh cakp HAAA 2 LAH DEGIL SGT.ORG SURUH BNGUN PAGI2 MANDI..KAU BGN PUKUL 10 11,,KAU MANDI TIME 2 LAH ORG DATG.haaaaa terpaksa lah degr bebelan abah saya.tpi best tau dgr abag sye bebel.hehhe :P oww jahat nye aq.hehe
hahha.nie baru lah raya ke 3.belum raya setersnye..belum balik raya singapore lagi..haa.walaupape pon mmg best raya lah..mcm2 berlaku..tngk budk maen mercun.hehe best sgt tngk bdk2 beraya...
teringt waktu kecik2 dulu..sllu ge beraya.ehehehe..
okeyh...citer setrs nyaa bersmbg.heh.
esk mau raya bersama sama scout...
haha.walaupn dpt dut raya skt tpi ttp dapat makn kuih raya yg sgt2 sye sukai..hehe.:P
sebelum sye dtg sediakn kuih yg sye minati yee..eehe..thanz.:)))))))))))

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))