Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Tuesday 6 September 2011

semalam kubermimpi diwaktu subuh menjelang..hahha

okeyh ! srgt 2 de point okeyh!!
hahhaa..nmyph nyoo..hehe
okeyh..umm pagi tdi..saya mimpi.mimpi yg plk sgt..
umm dlm mimpi 2 sye jumpe ang nadzir with his frendz (ruzaini,azfar n efies)n saya jumpe abg haikal abg sedara saya.tapi yg plk..kenpa abg haikal asyk perhatikan sye tnpa bnyk ckp..ummm sng ckp dy berdiam diri dn memerhati sya.yg plk nye sye x nmpk jelas muka abg nadzir.yg jels hnye abg haikal dn kawan2 abg nadzir..
tapi saya dgr suara abg nadzir...
umm...mcm nie mimpinya,
(masa 2 saya dgn iqah dan 2 org budk kecik dudk atas pents..dn dekat bawah ada ramai sgt pelajr seklh.mse 2 seklh kami ada buat pertdg apa nth.( not sure k) mse 2 kami semue dlm dewan..mse 2 acara blm mula lagi.tpi kami dh dok ats pents//n sye turun kebwh kepljr2 lain untk cari kawan saya jaja...n tiba2 saya jalan saya ternampk abg haikal sdg duduk pandg sye..saya yg malu pon trs buat2 tnye kat kwn yg lain mana jaja..dorg kata kt blk...dkt2 ngn kwsn abg haikal ddk..pas 2 sye mlu sbb ada abg haikal saya nk ats pents balik..mse sye ddk kat ats pents sye x sng ddk sbb abg haikal asyk tngk sye..(mimpi je nie k,,sye hnye cerita apa sye mimpi..x tipu x tokok tmbh pon..)pas2 sye mmpi kami dh ada kat pdg..mse 2 sye ngn iqah ngn ddk kat tepi pdg..n mse 2 abg haikal dddk kat bwh tpmt ddk pyg 2..umm..dy pndg sye(pelik)pas 2 dtg abg nadzir dgn kwn2 dy...ereka pon pndg sye....umm plk.okeyh x pe...pas 2 sye ngn iqah dok kat tepi tembk mne nth..dtg abg nadzr..bork2.mse 2 dlm mmpi rse gembira..kami ketwe..) n tibe2 " janah! janaah ! janaah!! bgn dah pkl 6.00..bgn gosk ju pergi mndi nnti lmbt ge sek...haa akk aq rpenye.mse 2 aq x bkk me pon..harap sgt mmpi 2 jdi knytn sbb dpt jumpe abg nadzir..haa.umm kenapa aku mmpi 2 ae...pelik3!!tpi rse nk mmpi  lagii..waaaa
nak nagisssssssss!!!nape cm nieh! dy dh nk ge smbg bljr dahh..bolh lagi ke dy join scout..bloh lagi ke jumpe dy!!nk jumpe misssssgt2.haaa dugaa..:((((
M ISS THAT MAN C ALL ME SYURGEEE!! whoo???!!
that himm..my scoutt..i miss him..very much..just frendz..but i don't who him in my..haa mllt dah bi aq..dah lah..x nk dah tau pape..just 2 tumpu pada exam yg tnggl 2 hari..wish me luck..
:))).

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))