Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Friday 27 April 2012

All of you make me happy

haloo >.<
lama tak edit blog kan xD
okeyh .hari nie saya mahu cerita tentang MEREKA .
siapakah mereka itu ??
okeh sebelum tu saya mahu cerita sikit tentang MEREKA itu
actly sye baru kenal mereka ..melalui satu group n with my tweethearts >.<
this kak syida n kak zatie :D so awesome n cute 
this adik maria 
ini kakak Nia 
dorg semue sangat frendly .baik . tak sombong saya syg mereka  :D
terutme akak syida ,n adik maria n this akak saya baru kenal kak nia
saya harap lepas nie saya akn jadi lebih rapat dengan mereka
harap satu hari nanti dapat jumpa mereka .nak jumpa mereka sangat xD\


siapa kah mereka ?
yeahhh ini lah kumpulan max 247
Saya minat giler dengan kumpulan nie .Semua ahli kumpulan nie saya minat giler.
why ?
sebab suara mereka sangat awesome , kumpaln mereka yang sangat hebat .lagu mereka yang sangat best .
lagu dorang yang paling saya suka CINTA 247 ,GADIS DAN BUNGA , SATU CINTA
terutama lagu cinta 247 Paling saya suka :D
ahli kumpulan dorg ada 10 org :) .semua hensem2 n smart .boleh buat semue org melting
termasuk saya .hahaha >/////<
saya harap suatu hari saya boleh jumpa kumplan max 247 
aminnn

siapa nie ? haiyaa bnyk nye kan ?
hehe okeyh ini adik kepada MAX247 iaitu MEGABOYS
kumpulan nie saya baru kenal :D .belum pernh dngr lagu dorg sbb cri2 tak jumpa ..
n kumpulan nie ramai yang belum kenal .sbb masih baru n insyaAllah one day msti dorg akan jadi HOT  macam MAX247 :))
dalam banyak mereka nie yang paling saya minat .iailahhhh..
sapa aek ??jeng2
yeahh .hehehe (macam budak2 :P)
oyeahh ini lah MEGA AIDEN 
muka dy mcm sye pernh jumpe :D sbb 2 sye minat kat dia .ahaha
sangat peramah tau ..hehe
he say : my life full with  
kumpalan MAX 247 & MEGABOYS nie semue nye di bawah bimbingan abg AESAR MUSTAFA
ini dia abg AESAR MUSTAFA

heee ..okeyhlah penat dah tulis pasal mereka nie :D btw i alwys spprt MAX 247 & MEGABOYS 


okeyh .baibai ....


LOT OF LOVE


No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))