Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Thursday 5 April 2012

APRIL !

haloooo ...ehee
dah lama x updte blogkan ..rindu pulak nak cerita-cerita ,,
sekarang dah masuk bulan ke4 dalam 2012 ..hehe .dalam pada 2 banyak yg berlaku :D
hehe

ok saya sangat sedih + happy +++++ hehehe
wooww banyak kan +++ kat happy .hehe

ok nak cerita sedh dulu
saya sedih hari nie sebab saya x dapat nak ikot fan max 24:7 punye event .husshh sedih tahap gaban :P
tapi saya akan tunggu satu masa 2 saya akan jumpa mereka juga .insyaAllah
n lagi satu masa kat kelas .iqa kene duduk tmpt lain cg susunkan meja balik .uuu .sedih lah .kalau x depan saya mesti iqah .kalau sye nak pnggl nk tnye soaln mesti tnye iqa .skrg dh org lain .houuhhh .terus x beljr tdi .
tapi kene sabar juga ,tapi sedihhhhh :(

hehe

yang membuatkan saya happy hari nie kat sekolah .bila tadi masa cg azliza dah tukrkan tmpt ddk .dy bork2 lah ..dy tngk muka sorang2 pas 2 dy cakap apa pekerjaan kita pada masa nanti ...
saya suka sangat .sebabb kata kata guru kan satu doa ..:)
saya harap apa yang cikgu kata kat sekolah tadi yang saya bila dah besar akan jadi seorang peguam akan jadi kenyataan dengan usha2 dan twkln yg saya lakukan dan berkat kata kata cikgu akan jad kenyataan ..aminnn

nak tau x kenapa .sebab cita cita saya mmg nak jadi seorang peguam .semoga Allah s.w.t permudahkan segala urusan .aminnn


#ok dah pukul 12.15 .nk tido .hehehe ..bubye .i love you max 24:7 A'ar :P hahha

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))