Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Wednesday 30 May 2012

Mengubati Luka Itu

hai my jantung hati , dah lama tak bersihkan awak kan ..mesti da banyak sawang dah ..
maaf ye mr blogger ,saya exam 2 weeks so sye tak updte blog n skrg saya tengah bercuti dan saya nak updte blog sampaiiiii awak bosan membacanya :P
walaweyhhh
*ekkk tibe tibe keluar ayat di atas ...
dah baca tak title kat atas ? baca tak ? tak ? baca balik cepattt!!!
hehe ...*dimalam hari saya agak kebengongan sikit ye ...:P
okeyh dah baca kat ayat diatas ?
so scry kan ?macam good2 je tiltle ?
MENGUBATI LUKA ITU ?
mesti tertanya tanya kan ? saya dikecewakan oleh pakwe ke
*hoiiii bila masa aku ada pakweee .sedap tngan je nak menaip aeekk .tembak kang ..dush2
eh apa yng saya merepek nie ?ok abaik kan ?
tajuk saya nie begitu mendebarkan kan ? oushhh awesome .haha
ok sekarng nak cerita (baca betul betul tau >.<)
pada suatu hari yang sangat damai dan indah ,
saya berjalan dengan sayu sambil memang buku nota fizik masuk kedalam sekolah
tengok dekat surau sekolah tergantung baju scouts
tngk depan pejabat ada budak berdiri sambil bawak bju scouts
dalam hati menagis ..
dengan pasrah masuk kedalam kelas duduk kat meja dan buka buku fizik sehelai demi sehelai ,
seorang demi seorang tanya janaah tak pergi ke jamboree ?" n saya jawab " tak ,kan exam "1000 orang jumpa tanya soalan yang sama .
ahhh malas nak buat kisah kat sini terus cerita je lah
sebenrnya saya sedih tak dapat pergi jamboree belia kat putrajaya 23-27/5 sbb exam
nak sangat pergi .tapi kene ambim exam awl ..tahu takkk kalau nak ambik exam awal dannn subjk yng kene abk awal 2 semua berat2 ..FIZIK BIOLOGI ADDMATH .bayangkan kene ambk awal?
sebb tu saya tak pergi ..
saya terlampau sedih dan saya sembunyikan kesedihn itu dgn belajr dan bljr .ada masa tu ,,esk nak exam addmath n saya rindu kat dorg .saya sebokkan diri sampai ke pagi saya buat latihan semue modul yg teacher bgi .saya tak tido one day ..dan mata saya jadi macam panda ..bayangkan macam mane 2 .
dan disaat saya tengah sedih kaka muna saya datang ,mengubti kesihn saya dgn bawak saya jalan2 ..am happy .thanks sis .i lovee youuu more n more ..
kak muna bnyk bgi tips macam mne nnti kalau dh hbz spm nk pilih u ,..
dia banyak nasihat saya .i love you my sister .
dannn ..hari tu lah paling best .kami pergi lepak dekat marrybrown ../.makan2 .lepas ru jalan kat tepi sungau .best sgt ...dia membawa saya dengan menaika encik bobo nye .hhehe
okeyh ini gambar kami .sikit je tak banyak :P

                             itu kami yang awesome ...saya sayang kaka saya yang sorang nie xD



                                                       
                                                              turnn bwah sikitttt








haaa sampai pon .okeyh ini hari yang mengembirakan saya xD.okeyh samapai disini saja celoteh saya yang agak merekpk meraban nie ..sambung next time .bye2


LOT OF LOVE


No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))