Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Sunday 3 June 2012

Berbaju Kurung Unggu

halllo
salam satu malaysia :D
okeyh .har nie saya mau berceloteh di sini .sekarang saya boleh tulis panjang2 sebab saya gune komputer BESARR!! .eheh
okeyh
eh da baca tak title 2 ?
sangat ohsemmm kan ? hhikk3
sapa yang berbaju kurung unggu nie ?
mehhh tengok sikittt



hehe .inilah kami yang berbaju kurung unggu .yang pakai spekmata 2 saya :D yang tengah2 ain yang tepi sekli fida
masa nie kami pergi wedding kakak harith .kat teluk gorek chlt .seronok .ttepi pantai tuu
tak pernh kan tengok orang buat weddg tepi pantai ?
nak cakpp
mmg best giler ahh ...
lepas makan .mmg kami tak balik lahh .kami pergi keeee PANTAAIII
tau tak
rasa macam nak terjun je kat pantai tu nak mandiii lautt


gian bebenor nak mandi laut ..(muka orang nak mandi laut , tapi x boleh :P)
tapi disebabkan pakai baju kurung ,so tak jadilah nak terjun ke laut .hiikk3
2 satuu yang mengembira kan saya waktu cuti nie
saya tak pergi cuti mana2 .tapi saya seronok berjalan bersama sahabat2 sahabat2 saya xD
nanti hari selasa saya keluar dengan ikahhh n jaja pulakk .uuu rindu mereka xD
rabu nak keluar dgn lynn n ain plkk
seronok kan ? walaupn saya tak pergi bercuti mana2 tapi saya pergi berjalan dgn kawan2 .eheh sangat seronok
nnti hari jumaat kami SEMUA nak pergi air papan !!! nak mandi lauutt ..awak ada ? takde kan ? so jangan jeles ..kalau nak jeles .dipersilakan .hehe :P
oklah ,sampai citu saja ..
saya nak bagi awak tengok gambar kami pulak :P

selamat menegok d-,-b








okeyh sampai citu je .gamba banyak lagi .tapi penat nak upld .hehe 
LOT OF LOVE
Janaah ,d-,-b

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))