Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Wednesday 6 June 2012

Xiang Gou to Pantai Bandar to Gempak


wowww
ehhh
Assalammualaikum dan Heyyyy xD
hehe
awakkk
dah baca tiitle untuk hri nie ?
wahhh dah bacaa ..bagusnyeee , nie yg buat makin nak updte blog nie ..eheekkks xD

okeyhh
hariiiiii
adalah hari yanggg the best lahh .hik3
haikkk ? apalah yang best sangat kan ?

ok ,kite mula cerita sekarang k ?
dah sedia kan ?
ok start nowww...

hari ini kamiii
ehh sapa kamii tu ?nak tau ke ?
ok bagitaulah ,kesian en blog sye nk tau jugak ,
kami tuuu adalah ------->SAYA , LYNN,SYERA,AIN,ZULAIKA,SITIAMIRA,AFIQ,AQIL,NAJMI
hehe ..
janji semua pukul dua(2) berkumpul dekat Xiang Gou ,okeyh semua dah sampai ,eh tengok jam 2.30
mana janaah nie ?(saya lah tu ) rupanya saya sorang yang lambat .hik3
sampai2 ,semua dh ada .nasib baik dorg tak ordder lagi .
tau takk ..dah pukul 3 , masih tak order lagi ...duduk c2 dari pukul 2 ,pukul 3 tak order2 lagi ,sampai akak 2 dtg berapa kali tah
HAAHAHA
2 lah yang paling kelakar .lagi satu ,dah sambung meja ,tau kat tengah2 2 .lepas 2, boleh pulak tukar tempat duduk dekat belkg ,(dengan muka selamba kami pun pindah .) jahat takkk ?
#mana jahat maaa ,baik tau :P
lepas 2 .tengah2 nak tngk cake kat depann
ayooooooo
boleh pulak jumpa is kedding dgn kawan dia amir sewel :P * sedap je aku mengata org ,dia baca nie ,mampus kene sekeh ..hehe :P.alaa x pe lah .dorg bukan baca punn .kuangkuangkuang
hehe ..
lepas ge xiang gou
dengan semangatnye pergi pantai bandar .lepas ge pantai bandar (dekat taman 2 )
patah balik pergi kat karnival kat kini 2 ..perghhh payangkan bertapa jauhhhnyeee
*kau boleh ? tak boleh just teruskan bacaan kamu :P hehe

best sangat hari nie xD.tapi kurang sikitlah sebab iqaahh takde .hum3

okeyh ,samapi citu saja cerita saya
eh3 .nampak tergantung tak ayatt dan cerita saya ? hehe .saya penatlah nak taip panjang2 ..lagipun malas nk fikir cri ayat nk bercerita .hehe
okeyh
saya tinggalkan anda dengan gambar2 kami .
selamat menonton dann tatata xD












okeyh sampai disitu saja ..xD

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))