Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Sunday 10 June 2012

♡ The Last ♡

Assalammualaikum ;D
see tak ?
BETAPA SEDIHNYA SAYA UNTUK MENYATAKAN YANG TERAKHIR ? :(
haiii ..
wahhh awesome kan title hari nie ?
why THE LAST ?
sebenarnya kan , untuk tajuk kali ini dia banyakk cabangnye ;)
hehe

nak tahu tak kenapa the last ?
nak jugak ke? saya sangat sedih untuk menyatakannye ,
nak nagis nie ? *sambil ambk tisu dan lap air mata yang hampir menitis di tubir mata ;(
amboii ayaat tak mudah kau .haha

THE LAST ? :(

THE LAST saya jumpa kak muna hari nie ;(
THE LAST saya post blog untuk hari nie ;(
THE LAST saya on twitter n facebook untuk hari niie ( mungkin hujung minggu saya on9 ;) insyaAllah )
THE LAST saya tengok ehemm ...

banyak nye the last ..
sedih tauu .;( esok dah sekolah .13 nie kak muna dah ge matrik ,hummm .lepas nie saya mesti akan rindu kakak muna .always .dann saya tak akan lupa tarikk 16/6 tau kak muna xD
 okeyh , sekarang saya nak cerita pasal hari ini

with my lovely sis ,SIS MUNA ;)
sayang sayang akak sangat sangat tau xD

wahhh .dahh tengok kaann gamba tuuu ?? xD
awesome tak ?awesomekan ?kakak saya lah yang paling comel xD 

hehe ...hari nie ,kak muna ajak saya keluar .for the last lah sebelum kak muna pergi matrik 13 nie ;)
so pukul 3 kak muna ambik saya naik encik bobo dia xD ,dah kami menuju ke BANDAR MERSING yang awesome tuuu ..hehe .mula2 saya teman kak muna pergi angsini .cuci gambar untuk bawak pergi matrik ;) (yang paling saya suka .ada gmabar saya ;) thanks sis )
lepas tuuu .kamii punnn dengan perut yang sangat lapar ( kami memang kuat makan tau .jangan tak tahu :P )
pun menuju ke pakcik rambut putih 
eh eh eh eh eh eh .
pakcik rambut putih ? WOW 
sapa lah tuu ?
ehh .KFC lah .hehe :P
saya makan snake plate + kentang2 ..
kak muna makan 2 ketul ayam dan kentang jugak xD
kenyang wooo xD .. hehe
lepas dah habiz makan .saya pun teman kak muna shopng barang yang dia nak bawak pergi sana ;)
end the lastt plce .kami pergi ke karnival gempak xD
jalan2 jalan2 .jumpa ayah kak muna yang sangat awesome ;)
jalan2 .makan minum ,lepas tu ingat nak lah ambik gambar ;)
teruje nie tau ,
kak muna pun keluarkan lah kamera dia yang awesome warna merah en nono 2 (eh betul tak ae nama camera 2 ?) hehe ..
nak ambik gambar .then kak muna pun try lahh bukak nak tengk btry dia ..
dannnn tetibaa
OMGGG
haaa takde memory card rupanya =,=
tapi tak pe .kalau tak de camera awesome ,kamera phone pun jadi ;D
 pukul 6.30 gitu kak muna hantar saya balik rumah ;)

okeyh , humm .pendek nye certa saya ;(
tak pelah tapi hari nie saya happy dapat habizkan masa bersama kak muna seharian ;)
tata ;) ini gambar saya dengan kak muna ;) .
selamat melihat ( BTW ADA 3 JE GAMBAR XD)

ehee xD

nampak tak kepenatan wajah kami ? (-,-)

haritu punyaa xD 

i love you sis xD
KAK MUNA ;)
good luck kat sana ,
belajar rajin rajin ,
semoga akak berjaya dalam bidang yang akak ambik .aminn
ingat saya selalu tau .
saya akan rindu kat akak hari hari .
insyaAllah apa yang akak nasihat kat saya .,bagi tips2 saya akan gunakan ..
take care kat sana ,
jaga diri tau akak xD
saya sangat sayangkan akak ;)

okeyh ;) sampai disini saja celoteh saya untuk hari ini ;)
ini post yang terakhir untuk cuti sekolah
see next post okeyh ;)
bye2 Blog 
Bye2 my Twitter hearth
ada masa lapang saya post lagi okeyh ;)


rindukan saya tau xD
semoga june ini bermakna bagi saya ;) Amin Yarabalalamin

LOT OF LOVE,
Nur Janaah Anwar
Nsyurga ;)

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))