Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Saturday, 9 June 2012

5.6.2012 Roti Arab

hey my #mrsbloggerr xD
pemberita 5 serangkai
ehee .kami yang sememangnya sangat awesome
Assalammualaikum dan salam sejahtera

kembali kite bersiaran dalam rancangan Tanganku Gatal Hendakk BerBlog
okeyhh.untuk pengetahuan anda semua yaa .berita yang saya akan sampaikan ini sepatutnya di siarkan pada tarikh 5/6/2012 tetapi telah saya tundaaaa

STOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPP

eh eh ehe eh
mengada pelak nak jdi pemberita nie .lempang kang :P 

hehe ..nak cerita sebenarnya niee
sebenarnya kannnnn
saya rindu dekat my awesome Adik dan my awesome sahabat xD
disebabkan saya rindu kat dia ,dan serta mertalah
sayaaa teringat pada 5/6 yang lalu kami telahhh punnnn BERHANGOUT bersama-sama
hehe
harituu lepas balik tu mmg ingat nak update blog pasal nie , tapi gambar ada kat jaja sooo tak jadi lah
nnn
nowwww
gambar2 tu saya baru dapat hari nie .dan hari nie dan sekarang nie tangan saya yang gedikk nie nak bertaiptaip ...xD
tapiikannn
saya nak cerita pasal apa aek ?
hummm give mee ideaa pleasee!!!!!
ahaaa , malaslah nak ceritaaa
saya bagi awak awak semua tengokgambar kami yang terlebih awesome tu je lah ae ?
saya tahu awak bosan nak baca celoteh saya kan
hummm
tak pelahh
pergilah awak sanaa
jangan datang lagi kat blogsaya :(
kitaa putusssss jadiii fllwr bloggg .huhhhh :p
ok stop jadi gedik boleh tak jari nie .haishh .hahaha :p
ok .saya malas nak bercerita ssebnrnye ;) saya bagi awak tengok gambar je ae ?
ok selamat melihat gambar gambar kami ;) (BERAPA BANYAK 'OK' KAN ? XD)
see next posttt yeaa
this my lovely Sahabat Atikah
i love you much and more sahabat


Atikah yang comel xD


my Lovely Sahabat n my lovely Adik
saya sayang mereka :D

Sweet Couple Of The Years
Aina dan Mamad :D

with my lovely adik adik
aina dan wana

saya sayang WANA xD



hai saya sayang budak comel nie xD








my SAHABAT
jaja n atikah xD

2 orang adik yang awesome xD



saya sayang mereka sangat sangat sangat xD

kami yang sangat awesome xD


nak tau tak ,saya mengedt blog ini mengbl masa dari pukul 11.30 sampai 12.30 .seee xD
tatata
LOT OF LOVE,
Janaah.

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))