Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Sunday 3 June 2012

Uncle Kitty


Uncle Kitty ?
sapa tuuu ?
etah lah aeekk ?
awak kenal ke ? awak ? awak ? awak ?
hehe
saya baru kenal dia
dia sangat baik dan peramah n lagi satu dia nie tak SOMBONG  tau 
sebab tu saya suka berkawan dengan dia
act umur dia 19 3 tahun tua dari saya ?
why uncle kitty ? dia tak de nama ke ?
hehe
dia ada nama lah .his name is Avian Alvino Tony ..uncle Kitty 2 anak sedara dia yang pangggl .n saya pun nak panggil dia uncle kitty
nak tau tak kenapa ?humm
sebab dia nie suka sangat HELLO KITTY :D
ini buktinya :D

saya ambik kata cover FB dia :P
hehe .ini dia UNCLE KITTY 2 :D
ini tentag diri dia yng saya curi kat facebook :P

About Avian Alvino

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

◕NAME:AVIAN ALVINO TONY
◕NICK NAME:AVIAN/VINO
◕DATE OF BIRTH:12 APRIL 1993
◕PLACE OF BIRTH:HOSPITAL SIBU 96000 MALAYSIA
◕HEIGHT:176CM
◕WEIGHT:60 KG
◕FAMILY:ANAK KE4 DARI 4 ADIK BERADIK
◕CAREER:STUDENTS (STPM 2011/2012)
◕I LIKE LANGUAGE; FILIPINO,THAILAND,

✖ fαkєr ✔ rєαl ✖ rσlєplαчєr

Hi you..kalau lah i ade______I ajak dia Lepak2 at tepi PANTAI . Main lorek2 pasir pantai same2,main kejar2,sekali pon i gendung dia,eh kaki dia terpijak Kulit kerang lah...♥ so i balutlah . . dlm membalut i Renung MATA dia dengan penuh makna . . .and i suruh dia tgok kanan bila dia toleh kanan DAN TAK PERASAAN i KISS SOPAN DIA tit ;p HAHA
then i ajak dia Buat kapal layar yg diperbuat dari kertas.and layarkanlah bersama.kat kapal tu i tulis Nama dia...dan kat kapal dia,dia tulis nama saya.. sambil berhajat sesuatu ♥. . . masa yg sama dia mencari saya time tu i tak de kat sana.(tetibe Hilang) DItemani Matahari Terbenam.I tgok muka dia sangat cemas ...Tetibe jugak I muncul dibelakang dia lalu menutup kedua2 matanya lalu memegang kedua2 belah tangannya.dan meyelitkan Bunga mawar ditepi terlinganya..(i hilang tadi cari beli bunga jap) then i ajak dia merenung ke arah matahari terbenam tadi lalu i say I love you so much..seperti matahari itulah cinta kita selalu bercahaya dan menerangi alam. . .cewahhh ;p
hahaha . . . I KIDING JE NI ♥ TERGELAK PULAK I BACE

KISAH DONGENG :KALAULAH ♥
 *saya coppy kat facebook dia :P .sory kawan ,saya ambik kata fb awak :P


+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*


LIKE ME ♥ ● •
Hello Kitty Love u(bukti dia minat sangat kat KITTY :P*terbuktikan)(saya tak tipu )
!________________.♫♥.__________
!________________.♥♫♥.____________.♥. * .* ..
!________________.♥♫♥♫.______-.♥♫♥. * .* . * .
!________________.♥♫♥♫♥._-.♥♫♥♫. * .* .
...!_______________.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * . * .
!__________-.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * .* ..
!_____.♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥. * . * . * . * ..
!__________-.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * ..
!_______________.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * ..
!________________.♥♫♥♫♥._-.♫♥♫♥. * . *. * . * ..
!________________.♫♥♫♥.______-.♥♫♥. * .* ..
!________________.♥♫♥.____________.♥. * . *.


♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥


why saya suka berkwan dengan dia?
okeyh ini dia :D
nak tau kenapa ? sebab dia sangat peramah ,baik ,pandai ambik hati orang n dia tak sombong tu yang paling saya suka ,saya suka berkawan dengan orang yang tak sombong :D 
saya kenal dia kat twitter .,
saya pun tak tau bila saya frindz dgn dia kat facebook
tengok2 dah jadi friendz
nak tau apa yng saya tertarik pasal dia nie mula2 masa kat twitter ?
saya bukak prfl dia kat twitter dan saya terbaca satu benda nie
him say :
"SAYA IALAH SISTEM BEBAS KAWAN TAK KIRA MUKA ..yang penting kita dapat dirikan meligai persahabatan yang bahagia "
kannn :D
nampak sangat dia nie seorang yang tak sombong :D
dia nie orang SIBU :D

happy tau kenal dengan dia .rasa macam hari2 nak berTWEET dengan uncle kitty nie xD
tengok muka dia saya cair 5 minit .Amboiii :D .ngadalah tuu .ehe (^_^)


'SAYA IALAH SISTEM BEBAS KAWAN TAK KIRA MUKA ..yang penting kita dapat dirikan meligai persahabatan yang bahagia Amboi haha.Btw hope happy know me.Peace. SIBU"

kann ? xD


okeyh ini gambar uncle kitty yang membuatkan saya cair 5 minit :P hehe
*ngadalah tuuu .:P hehe (saya suka gambar nie xD )


okeyh sampai situ sahaja ,
nak cakap :
"saya seronok berkawan dengan uncle kitty nie :) .hope dapat berkawan selamanya :D

hehe Avian Alvino Tony :)"


p/s : twitter bukan untuk orang HOTT je , twitter adalah tempat untuk berkawan :) ,see ,saja jumpa kawan baru :) .jangan anggap twitter hanya untuk orang HOT :P



papai

LOT OF LOVE ,

Janaah,




1 comment:

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))