Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Wednesday 6 June 2012

4 hari lagi

hai ....
sekarang jam menunjukkan jam 1.33
saya masih belum mengantok ,semue orang dah tido ,tinggal saya seorang ;)
tak de sapa nak teman :)
hehe
sedih ;( i just have 4 days 

4 HARI ??
pelikk je ? apa tu 4 HARII ??
hehe
mr .blogger,
nak tau tak 4 HARI lagi saya dah naik sekolah ,
4 HARI lagi saya kembali jadi pelajar sekolah yang masanya dipenuhi dengan Pelajaran
4 HARI lagi bermulalah kehidupan saya kembali seperti sebelum nie yang sentiasa banyak kerja sekolah ,yang selalu stay sekolah sampai pukul 6 petang , malam buat kerja
4 HARI lagi bermulalah hidup saya yang masanya sentiasa dipenuhi dengan Kerja Sekolah ;)
4HARI lagi cuti saya akan habiz ;)
4 HARI lagi saya akan buzzy mcm selalu
4 HARI lagi masa yang saya ada untuk berTWEET dengan mereka ;)
4 HARI lagi masa yang saya ada untuk saya tidur lewat macam sekrang nie
4 HARI lagi masa yang saya ada untuk hangout dengan kawan kawan
4 HARI lagi masa yang saya ada untuk BERFACEBOOK,BERTWITTER dab BERBLOG ;)


en blogger, ;)


kesebokan yang bukan dibuat2 okeyh .masa nie tengah jawab soalan math ,(^_^)
saya akan kembali sebok macam  2 lah nanti ;)
*muka buruk sikit kalau buat keje :P(tapi mmg tak cantik pun hakikatnye :P)
lepas 4 HARI yang ada tu , saya akan kembali sebok,
(MACAM gambar di atas .macam tulah kesebokan sye menyiapkan kerja sekolah .)
lepas 4 HARI yang ada tu , masa saya akan saya habizkan untuk belajar
lepas 4 HARI yang ada tu , saya dah jarang berTWEET dengan my all lovely friends (terutama tweet dgn LYNN) ;)
lepas 4 HARI yang ada tu , saya dah jarang on TWITTER , on FACEBOOK , update BLOG ;)
lepas 4 HARI yang ada tu , saya dah tak boleh selalu hangout macam cuti nie ;)
lepas 4 HARI yang ada tu , saya dah takboleh tidur lewat macam selalu nie (kalau ayah saya tahu saya tidur lewat ,confrm kene marah HEHE)
lepas 4 HARI yang ada tu , saya akan rindu nak tngok TWEET my all lovely friends(max 24:7) setiap malam sebelum tidur ;)

lepas naik cuti nie saya dah sebok , nak on twitter n facebook mungkin hanya hujung minggu
mesti saya akan rindu  kawan kawan saya ;)

#nanti mesti mereka lupakan saya kan ? ;)
umm janganlah .:(

hehe

saya harap lepas 4 HARI yang ada tu mereka takakn lupakn saya ,dan mereka selalu ingat saya (boleh ? ) hehe

okeyh sekarang jjam dah menunjukkan jam 2 : 06 pagi , saya mmahu tidur ;)
ada masa terluang saya update blog lagi
walaupun tadi saya maluuu sebab avian baca blog sye yg ada pasal dia ,malu tak terkata >///<

p/s : blog nie tempat saya cerita apa yng saya rasa , untuk sesiapa saja , dia macam diary hidup saya ;)

LOT OF LOVE ,
Janaah

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))