Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Saturday 9 June 2012

Ours Days ♡

Assalammualaikum semua ;)


dah bacakan title untuk post yang kedua saya hari nie kan ?
rasa rasa pasal apa nie aek ?ce teka ? hehehe
okeyh lah malas nak buat loklak kat sini .saya pun dah ngtukk dah nak dekat pukul 3 nie

sebenarnya , hari inii , saya sangat gembira + teruja =apa aek ? hahaha
hari nie kami semua pergi ke air papan untuk berpicnic lah kononnyee .tapi betul apa :P
dah yang paling awesomenye ,saya dapat mandi laut .yeaahh .lepas gian saya .hahaha ..

meh kite citer perjalanan nya okeyh ?

aman dgn a'an datang rumah mintak duit .lepas tu pukul 3.00 abg saya ( dia jadi driver saya ,aina dengan a'an hari nie ) bawaklah kami pergi air papan .sebelum tu kami pergi rumah a'an dulu ,ambik air ,mee (NAK TAHU TAK MEE TUU KAN A'AN YANG MASAK ..sedap tau ! ) gitar ,dah tembikai (haa 2 je kami makan ? ehh okeyhlah tuu memilih kau ae ?hehe ) lepas tu kami pun sampai disana
haahhh .dah sampai sana tuptup rezeki kami dapat bangsal yang besarrr!! aku dengan terjanya rasa time tu jugak nak terjun laut sana .
kamisampai almst 3. gitulah .dah sampai2 ,bawak trn makann .dorg yg lain x sampai .huhh sapalahkann yang datang lambatt!!
tulah janji melayu , tak pernah ditepatii ,cakap nak datang pukul 3 hahh ambik kau datang pukul 4 .4.30 .5
ingat apa ? kami tunggul kayu ke ?
ehh asal aku nie .haih jari nie gedik aek ? *eh ada orang terasa tak ae ? tak de kot ..ok kita smbg
sambil nak tunggu dorg yang lambat tu kami bertiga (aina .saya .kak shidah) pergilah ke pantaii xD.ambik ,ambik gambar gittuu .haha
then pukul 5 dorg semue dah makan dah sampai .akupun apalagii
terjunlah lautt
mula mula tu malu kot nak mandi laut .dahlah jaja kak choky kak shidy semua taknak mandi lautt .huh
nyampah .nasib baik ada adik busuk kesayangan saya nie nak teman kan .
saya sayang dia lebh dari dorang :P haha
sedang sye mandi dorg yg x mandi laut nie pun mainlah pasir (HAH .BUKAN KECIK MEMANG SUKA MAIN PASIRKAN .nampak sangat ?ish2 )terasa ?ouhh sory..
mula dorg tanamlah kaki ijat 2 .lepas 2 mereka tanam is kedding tuu .wahaa .padan muka kau .
:P
lama sikit ,kami pun naik atas ;)bila dah naik atas
dan masa tulah aku mula terasa .satu badan aku gatalll .woo gatal siott(tapi takdelah keluar bintat bintat merah )
so nak cover aku pun buat2 je lah muka aku yang gatal .
tapi kenapa aek ?muka yg terlebih gatal tambah pedih ? kenapa kenapa kenapa kenapa kenapa ?
tinggalkan persoalan itu xD
semua naik atas .mereka pun ada yang makan mee .laparlah tuuu (saya ,aina kaka choky makan lepas berminit2 tunggu ayah kaka choky tak sampai  :P)
dan bla bla bla bla bla bla
saya sampai rumah pukul 7.4 minit petang .wow abah cakap " nasib baik tak balik lepas mahrb ."
alhmdllh ,saya sampai seblum mghrb .hehe

#soo harinie .nak cakap
saya betul2 betul betul GEMBIRA merawat duka itu (waccauu .jeli je )
dapat jumpa dorang semue .lepak2 .seronok sangat ..
esok dengan kak muna pulak xD
harap dapat peluang macam nie lagi next next next time ;)

* okeyh saya tahu cerita saya bosankan ?
 ,sebab saya memang seorang yang memang tak pandai bercerita ;(
*tergantung tak cerita saya ? okeyh .taknak tahu ..

okeyh hehe
nie gambar kami kat sana .saya masukkan semua xD
banyak tau xD .selamat menonton ;)(gambar korang mesti sukakan xD )





































see .aina teman saya mandi ;)
saya sayang dia










kasih sayang seorang sahabat ;)
tolng ambkan air laut untuk kawan dia ;)
aman + ijat ;)

cantik tak selipar dan sendal2 kami ? hehe
wahh .kami kembar ,tapi tak seiras.










okeyh pepss .banyak kan gambar .sebenarnya banyak lagi ,tapi malas nak masukkan banyak2 :P nak banyak banyak kat facebook ok ?
*kalau ada iqa lagi best xD
cuma saya nak bagi tahu

saya sangat gembira pada hari ini9/6/2012 ;)
thanks for today,


mereka sangat awesome ,
saya sayang mereka :D
sampai sini saja ,*huh post paling panjang dan memakan masa dari pukul 2.30 sampai pukul 4.30 tau .penat jari penat otak memikirkan ayat terbaik .hehe :P
see next post xD

Assalammualaikum ;)
Lot Of Love ,
Janaah.

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))