Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Thursday 4 August 2011

apa ?!

apa aek??
apa apa apa apa
kawan saya cakap ada satu berubah yang mat ketara pada saya?
umm apa aek?
tdi sy tnye "jannah.awak perasaan tak,ada satu berubh yg amat ketara pada diri awk"
umm ape aek??
heee/mungkin skerg saya asyk ckp psl bljr je kot..hari2 wat latihn..myb3..
hehe
haa..nevr mine..
yg pntg skrg sye da ada smngt nk bljr..nk ulgkji pljrn nk wt keje..semue2..
suke sgt saya ada smngt cm nie...>.<
hehe..>< wanna be a prfct girl n scout..<3

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))