Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Wednesday 24 August 2011

selamat hari raya

hai kawan2..apa khabar semuenye..
sye harap semue baik baik saja...
saya di sini okeyh...happy..gembira..bahagia..
alhmdllh dapat jugk sye kebahagiaan...thanz 2 kawan2 yg sentiasa mmberi sye kebahgiaan..
okeyh,,,,untk post kali nie...saya nak ucapkan 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN

semoga tahun nie ada lah raya yang sangt  bermakna untuk kita semue...semoga kita dpt beraya bersama org yg kita  saygi...semoga kita dpt jdi yg terbaik..
semoga raya tahun nie kita dpt bermaafan sesama kita...
eh..panjg plk mukadimahnye.hehhee
okeyh..baru nak strt nie.hehhe
dah nak raya pon kita kan..tinggl 6 hari je lagi kan..
alhmdllh..tahun nie saya di beri peluang lagi untk menymbt hari raya,,,mngn untk yg terakhr kalinyakan
mana kita tahu..jadi dsini
saya NUR JANAAH BINTI ANWAR ingin menyusun sepuluh jari.untk memohon maaf kepada semue rakan rakan saya.kalau selama kita kenal( di facebook,jamboree,kels..dn dimana2 lah)saya ada buat smue sakit hati,saya ada terkasar bahasa...sye ada buat org x puas hati tanpa saya sedari saya minta maaf...
hpe korg maaf kan saya k..hehe
terutama saya nak mintk maaf pada azmeer..dulu spnjg kmi cple kalau sye ada buat salh..sye mintk maaf..saya ada buuat awk mrh.kecewa.sye mntk maaf..skrg ita hnye kawan biasa..x lbh dri itu...hehe
kedua untk sahabat baik saya atikah..saya mintak maaf kat awak kalau spnjg setahun nie kita kawan.saya ada bnyk buat slhh pada awk..sye harp persahanbtn kita takkan pts.amin.sye syg awk..
untk abg nadzir..cg asik dn kwn2 scouts yg bru sye knl di jamboree,,sye ucpkn slmt hari raya..saya minta maaf kalau spnjg kite berkawn kat sne,,,sye ada buat korg semue x puas hati.sye minta maaf...
saya harap tahun nie adalah raya yang bermakna buat saya dismpg org2 tersyg( no boyfrendz k)haha
umm..raya..kalau time raya saya nak sgt suasana kampung..sbb kg sye bkn btl2 kg.kg sye bndr.
singapore johor 2 semue bndr..rumah semue flat..sye nk sgt mse malam raya ada pelita

budak2 kg main bunga api ( no mercun)hehe..ada rumah tinngi.nk sgt..hehe
tpi alhmdllh sye bersyukur sbb msh ada kg..walaupn bandr.hehe..
hope tahun nie sye dpt beraya bersama kawan2 sye..ehe..amin2..semoge sye dptberaya bersama scout2...:)
semoga tahun nie adalah raya yang sangat bermakna buat saya :)
pnjg lagi ke nk tls nie?hee.pnjg kot..tpi penat lah nk type.haha sbg next time lah.
okeyh sekali lagi saya ucapkan 
selamat hari raya aidilfitri
untuk
 kawan2 scouts,
kawan2 kelas,
kawan2 facebook saya..
untk famly.
okeyh smpai sini saja...dari saya..:) ^^

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))