Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Friday 26 August 2011

tenang

umm..nyaman nye malam nie..
jam sekrg menunjukkn pukul 1.00 pagi pada 27/8/2011
tenang sgt malam nie..sejuk
dalam keadaan berselimut dudk di atas tilam smbl tangn lincg menekn papn kekunci untk melunis coretn hati pada pagi yg tenang ini..
hati pagi nie rasa tenang sangat sangat..tak pernah rasa tenang macam  nie..
nyaman..sejuk..smbl mendgr sayup2 lagu dari blog saya..
umm nyaman sgt2...
umm...hati saya memkirkan ssuatu...malam g teng nie memberi sye peluang berfikir..
hati sye sllu berkata "pada siapa kah kelak yg akan memiliki hati ini "
jgn lah kau berikan hati ku pada seorg yg lahir dari singapore..kehdpn mereka berbeza dgn kehidpn saya..
:) hehe..nyaman nye pagi nie..
but i get this picture form my cousen web..i like a picture him taake..:)
gambar yang saya minat hanya ada pada dia ( cousen sye dari singapore abg haikal)
hope korg pon suke gmbr nie :) hati saya teng bila tengok gambr yg dy ambk..thanz..:)
pemandgn yg sgt indah..tenang.suasana yang saya nak..
tmpt sye suke tengik bile balik umh cousen sye <3 dn sye merasai saat ini.
cute <3 love her
hehhe..i miss this cats :)
cantek <3
hehe.this abg haikal...:)
hehe..lawa kan gmbr yg dia ambk..
hati sye teng bile tngk gmbr kcg 2..:)
saya tak akan lupa kan malam yang sht teng nie..damai sgt..:)

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))