Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Wednesday 4 January 2012

first day saya bersekolah semula

hehe ..
xD
halloo ;)
hari nie bermulah lah semula kehidupan saya sebagai seorang pelajar sekolah menengah ..dah naik menegah atas saya .,xD dulu menengah bawah :P

semue baru .baju sekolah kasut tudung beg .baru2 ..
seronok sangat ,walaupon hati sangat sedih ..hehe :PP
minggu nie kem orentasi ..penat . sebab kene duduk dalam surau dalam ><'
dgr cikgu bercakap .hehe seronok ..

hari nie cikgu2 bagi taklimat tentang jurusan yang kami akan pilih dan subjek2 nye
tahunnie semue dah lain .kalau masuk 4BESTARI .bio yg dulu nye boleh tukar dgn lkj .dah jadi mata peljran wajib .LKJ matapelajaran tambahan je .lepas 2 .buku teks subjek2 2 dalam bahas melayu
lain kan ..

zaman persekolahan sangat seronok kalau kita hayti betul2 .
so .form4 bukan honeymoon year..tahun stdy betul2 ..
no cintan cintun .serik msa form 3 ..
sakit bile di permainkan ><' .haha cerita lama

so semoga tahun nie adalah yang terbaik untuk saya .saya akn belajar bersungguh apa yang sayatak tau selamanya

cayookk ...hehe ..good luck ..

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))