Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Tuesday 17 January 2012

heyyyyy

huaaa dah lama x pegang keybrd nie ..hehe :PP
on9 2 belum lagi ..hanya sabtu ahad je .kalau sabtu ahad ada keje sek yg x siap so x boleh on9 .boleh on9 bile semue keje siap .hehe ..bagus kan xD
dah masuk minggu ketiga saya jadi pealajr jurusan sian tulen ..hehe ..
dan hidup saya dipenuhi dengan kerja sekolah je .kalau dalam sehari 2 mmg cukup untuk jadual seorg beljr ..
balik sek makan .sembhyg .buat keje .sembhyg ..buat keje .sembhyg buat keje .mengaji .gosok baju .sambung buat keje .tup tup dah pukul 12 malam terus tido .begitulh rutin saya selama nie ..
sekarang nie tngh rehat sebbx tau nk buat apa .fizik pon x boleh buat .sbb tak faham nk kene  jumpe cikgu esok ..baru boleh buat .tinggl nak baca kimia untuk esok ..
doakan saya semoga boleh bawak n berjaya ..cayok cayok ..hehe :P XD
hehe ..tambah nie ..
dari kiri atas : abg mohammad , abg haikal , ami farid , ami mahmood ,hanan ,abah ,ami aziz ,ami jaafar
duduk dari kiri :umi ,umi mona .kak huda ,qira .saya ,khadijah ,umi junaidah
hehe ..<3

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))