Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Friday 6 January 2012

pure science

selamat datang ke dunia science tulen nur janaah anwar xD
selamat bercinta dengan biologi ,kimia ,fizik ,addmath ,sejarah ,bahasa melayu .agama islam ,tasawur islam ,mathh mode dan bahasa inggeris .semoga saya betul2 mencintai mereka semue nie
sebab saya dah jatuh cinta pada kimia ..xD .tadi baru masuk bab satu .macam best .so terus terjatuh cinta.:P
doa doa saya boleh bawak semue subjek nie dengan baik ..:)

kelas baru .kawan lama kawan baru ..semue ada .ehhe .but lain sikit duduk dalam kelas 2.sebab saya ditngglkan duduk sorang2 oleh iqa .x( sedih2 ..
tapi x pe saya duduk dengan kawan lama saya xD mse darjh 6 yg dapat 9A pmr .harap2 boleh serasi ..
sangat sedih .sebab terasa dipinggirkan ..ahaa i dnt cre lah .yang penting masuk kelas tu niat nak menuntut ilmu ..;) nak berjaya ..;)

tapikan .tadi masa cikgu rohaya ( guru kela saya tau x) ) nak panggil nama2 budak 4BESTARI .* punye lah gemuruh x) ..nama sorang2 sorang dah lepas .nama iqah dah lepas .lepas nama iqa nama nie keluar NUR JANAAH AHMAD ..dlm hati .ok fine ok mmg x dapat kelas best .nak nagis dah kat situ tau ..tahan je .jaja syifa mas ckp alaa relex lah .nnti boleh mohn ..dh habz nama budak 4 best .nama budak 4amanah pulak .tunggu lah smpai dah habiz sebot ..* terkejut berok nama aku tak de..x kan aku masuk 4 cemerlang kot .tak puas hati pergi depan jumpa cikgu hawa ..tnye * cikgu2 kenpa nama saya x de dlm kles 4 best dgn 4 amanah ? .cikgu tnye " awak dulu kelas mana ?" kelas 3 rk cikgu "muka tak boleh bla nk nagis dh .hehhe :P
kememey aku nie rupanya :P
so cikgu chekck list nama 4 best .ada nama nurjannah tapi binti AHMAD ?!!! tngk no ic .ahaaa no ic akuuuu ..so nama aku lah tuuu ..cikgu salah taip nama ayah saya lah cikgu ....lps 2 cikgu betulkn
dalam hati punye lah gembira .so lpes tu keluar lah surau .
wahahaha ..nama ayah aku salah .bukan AHMAD ..tapi ANWAR BIN AHMAD ..
lepas tu iqah dgn syera datang ..dy ckp jannah awak 4 best lah .cikgu panggil nama awka tdi ..hehe ..sye cakap lah .nama ayah sye dorg salah taip ..
"haa dah nak nagis lah tu "hahaha ..negh2..tau2 je awk aek ..
masuk kelas cikgu cakap "jannah .awk pergi mne ...awk kelas nie lah  .aikk nagis ke ?
wakakak .malu seyhh ..heheh ..

hari yang kelakar lah ..budak kelas 4 bestari semue happng ..tak bosan ddk dlm kls 2..dgn mult budak llki yg becokk .haha .seronok

dah dapat buku teks ..semue baru2 ..sebab bio .kimia ,fizik addmath .mathmode dlm bhse melayu ..
seharian sampul buku +buat kerja sekolah ,kejap lagi nak sambung untuk kat papan knyataan plk .sohaiii penat 2..but seronok .saya tak rasa bosan lagi ..

selamat menjalni kehidupn dalam science tulen .moga boleh bawak xD

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))