Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Friday 9 March 2012

examination !


yeaaa .peperiksaan pengal 1 sudah pun tamat .alhmdllh ...semue ok ! hehe .
cume takut biologi , fizik , addmath ....kimia alhmdllh credt (C) ...tpi sedih lah sbb cuma dapat C je .tpi yg pentg LULUS ! itu plg pntg  ..harap2 3 subjek pntg 2 sye lulus .amin2
SEJARAH sye dapat A- .ok ke 2 ? -'- mcm x jeee .x pe2 .next exam msti dapat A ..berusaha ! ..

okeyhh .memandangkan .exam dah habizz ...saya boleh relaxxxx >.<
cewaahhh ...hari ahad nak pergi kelantan with kak muna ,a'an ,aman ,abg sye dan lain2  untuk pergi mjls khwn cikgu sya dan cikgu faiz :)
seronokkan ....
tpi lps balik 2 .kene siapkan nota sej , agama , bio , fizik ,latihan kimia ,latihan sej ..hoooo patah tangan ..
lumrah seorang pelajr sekolah ..
saya mahu berjaya mencapai cita-cita nak jadi peguam ..insyaAllah .tak pon doktor haiwan .saya minat haiwan .tapi sye paling minat nak jadi peguam ..sbb itulah sye minat sej .tapi bi sye lemah ..huurmm .x pe2 ..perlu berusaha.kan3 :D

* apa sebenarnya yang cuba saya sampaikan ? anda faham ? saya pon tak tahu apa yang cuba saya sampai kan ...

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))