Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Thursday 15 March 2012

our trip

huhu
hari ituuu
saya bersama my lovely sister kak muna dgn a'an aman abg sye .dn lain2 .kami semue pergi kelantan ..
untuk pergi ke majlis kesyukuran cikgu sya dan cikgu faiz .so kami ambl kesempatn untuk berjalan2 di kelantan dan terengganu
.walaupun sehari .saya tetap happy .rasa seronok sbb kak muna saya ada .sgt rindu >.<
sehrian kami berjalan ..:)
ok tak nak tulis banyak .just tingglkan beberpe photo ..
kami sgt gembira ketika disana ..banyak story saya dan kak muna bercerita .semuee .kak muna adalah kakak yg plg sye sygi :D ..dy tau spe sye suke .mcm2 lah .hehe .kami berkongsi bnyk cerita :)

ok tenok lah beberapa gmbr kami semasa disana
masa di rantau panjang .banyak tau kami shopping :D
ok .nie kat muziam batu :D




kami sngat wangi masa nie ..sbb bru lps mndi 
my lovely sister yg cantik
budak kecik

aman buat aksi mngoda .HAHA

kami kembar ! jgn jelz :P
the specctttt group :P
yehaaaaa .sye lompat x tinggi .sbb sye gemok :P
kami ! :D

okeyh .ada bnyk lagi gambr .tapi takkan nak masukkan semuekan .tapi kat fb ada semuenye .hehe
the best trip ..hope dapat pergi lagi bersama mereka :D

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))