Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Saturday 10 March 2012

My second Lovely

halooo haloo haloo .lama kan tak updte slps smlm bru satu updte 1 blog ..hehe hari nak cerita tentang anak kucing yang baru !

"saya ada 4 ekor anak kucing yang sangat comel (tapi tetap x boleh ganti meow2 sye yg lagi hensem dan comel)
comell .smmgnye saya seorg pencinta kucing >.< so saya sngt gembira dgn kehadrn kucing2 yg melngkapi hidp sye (skema x ayt saya ?hehe )
so .skrg kucing 2 dlam bilik saya yang mmg pon mmg tmpt kucing beranak (bersepah2 dgn buku2 ..bru lps habiz exam .x sempt nak kemas lagi .x pe2 mlm karang ge kelantan .lps balik konfrm bilik nie bersih kan )
tapi kucing 2 penakot -'- .kadag2 je dia manja dia datang dekat .kalau takut dy sorok belakang kotak buku2 ..dy suke marah2 ..hehe
tapi ayah saya tak bagi kucing2 2 duduk dalam bilik .so saya suruh lah ayah saya belikan sangkar yyang besar ! dan letakkan di rumah sebelah ..
ok saya nak tunjuk dia nie ..ting2
comel tak XD

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))