Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Wednesday 14 March 2012

hoi kau !

hee .tolonng lah jangan mesej aq lagi
bosan lah ! tau bosan .
molek2 aku nak kawan2 dgn korg aku jadi benci kat ko lah .
aku sombong ? sbb x balas mesj ko ? so what ? aq mkwe ko ke ? perlu ke aq bls mesj ko yg hnye membuang mse aq.time aku nak belajr pon ko mesj ?erghhh benci aku jumpe menusia yg suke kacau hidup aku lah
bru kenl skli nk ckp suke .makan kaki nak !!!
sory cakap .perengai saya mmg macam nie .
so x payah lah mesej sye cakap macam nie " sombong nye skrg ,org mesj pon x nak bals .ye lah sye tahu lah sapa sye " wtf !
stop gangu hidup aq ok !
dah org x balas msj ko 2.x payah lah berkali2 hantar mesj kat aq.macam x de otak nak pikir yang org x kn bls ko ..
dah lah 2 .kita kenal dekat kem kan .jadi kawan scouts dah lah ..
dri aq nk kwn dgn ko bedua jdi aq benci ..
kalau nak kawan dgn aq jgn pernh cakap yg korg dh suke kat sye ..oushh boleh jadi aq x nak kawan korg teros ! ..
* saya memang jahat ....sebab saya tak suka orang macam nie ..

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))