Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Tuesday 13 March 2012

say something

oushh .

nak cakap

bila boleh dengar lagi panggilan "syurge2!" .sangat rindu kan nyaaaa ..
bila boleh jumpa kan ? rindu kat korang sangat2 ..hihi
kat sini ada wana je yang boleh saya lepaskan rindu .
seriesly malam nie tiba-tiba rindu korang.
ehemm abg nadzir yg giler .wah rindu kat kamu ..hehe ..lama x contct lah .no pon dah hilang ...lama lah mmg x cntct dh .. i miss you lah ..:P
wana2 saya rindu kat awak lah .macam mana nie ?
x pe2 .awak duduk mersing .boleh jumpe kat sekolah kan2 ..

* saya rindu kat org yg pnggl saya dgn nama syurge ..rindu rindu rindu ...hohoho (kawan )
harap semue sekali dapat berjumpa semula kan wana ^_^

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))