Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Saturday 24 December 2011

24 . 12

happy birthdays to nur janaah anwar ^__^
#  semoga menjadi seorang yyang solehah yang sentiasa taat pada suruhanNya .menjadi anak yang solehah .semoga menjadi seorang yang cemerlang didunia dan diakhirat . saya akan belajar bersungguh2 untuk SPM :) .amin ~semoga saya jugak terjauh dari terjatuh cinta kat orang .ngek3
semoga menjadi orang yang berjaya .

bagi setiap tahun my lovely sister kak muna lah orang first wish my birhdays 
thanks sis love u more ^_^ .akak tak pernah lupa hari jadi jannah ~ terharu >.<

tahunnie first time ~ kenal sama orang baru >.<
dia jadi org ketiga ( mengira tau ) wish birthdays saya .
thanks too abg nadzir yang poyo poyo .hehe <3
nak wish kat handphone jugak 2 .walaupon masing2 tengah on9 (pukul 3 pagi) tpi x nk wish kat fb . lambat nk tunggu . nk menagis dah mse 2  dy x wish3( sbb nmpk dy on9 .but x tgr aku pon :P) gedik jap ..last2 wish jugak kat handpone ..ingat kau lupa kat adik kau nie .ruparupanya mu ingat .thanks broo
hehe .thanks yaawww .

to my best friendz atikah hee ..
terima kasih untuk hadiah 2 .sangat comell
saya suke .thanks .saya akan jaga baik2 ..kecik dn cantik .awk jdi org pertama bgi hadiah .
hehe .sayang awak <3 n awak suke jadi orang terakhir wish birthdays tau .hehe 
hadiah dia cantik ..sayang awak

untuk my family ..i love you all .
ingat lupa hari nie birthdays saya .malam tdi dah nk mengis kot .ingat lupa 
selalu nye sambot kan .but betul ingt x nak sambut .
last2 mama panggil turun (mule buat tak dengar . abah naik .test2 kemera .mama panggil lagi )susupen je
haha .turun bawah tengok ada kek birthdays 
hahaha .giler happy yaww .jadi gedik kejap .haha

hehe ..action je .saya sayang abah saya 


untuk abang abang pengakap yang wishh .thanks yaww
haha .x nak bgi hadiah ke kt adik korg nie ?
hekkk .gedik je kan .:PPP
x pe .bak kata aiman .korg hadiahkan senyuman je ..hehe .hadiah 2 hari2 dapat ..
thanks korang >.<

jaja jahat !! saya merajuk dengan dia .sebab dia taknak wish ( cara bermanja dengan jaja ) haha coi je
tpi x pe .awk ingt hari 2 hari jdi saya .it's ok lah .boleh di maafkan .
love kakak kaca mata 

thank you .....


No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))