Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Friday 16 December 2011

ngehhh..mengada saja saja

yawwwww

hello mangkuk en blog . i miss you lah..hehe (eei gedik je)erkk :PP
nanti 22 result PMR dah keluar , hope dapat yang terbaik dan cemerlang berbaloi dgn usha slme nie.
doa saja kepada Allah s.w.t :D ,
kalau reslt cemrlang , pergi sekolah berasrama penuh .amin xD hope macam tu lah

N myb kot en blog  23 or 24 nie i wll go singapore ~hehhe.happy yaaww.
sebab 25 nie akak sedara saya bertunang , so my lovely ami suruh datang :D
n 25 tu jugak saya akn pergi rumah sir nordin di tampenis  , dekat je dengan pasir ris.hehe
hope i wll happy..yeaahhh ><

24?ish2 hari apa tuuu?pikir lah sendiri :PP
hehe..it's my borndays :D love tht days.
tahun lepas my brondays saya sye smbt dengan kakak muna >< dy bgi saya gelang , cantik ^_^
impian di hari jadi : nk smbut bersama orang tersayang~ erkk dapat ke?belum jumpa lagi xD caming soon..wooo ayat x boleh blah beb..:P
hope dapat jadi insan yang berguna :Daminn
kenangan hari jadi?hehe dapat sambut with kakak muna n kak bun.hehe x best moment lah.
kenangan pahit?hehe belum pernah dalam diari hidupku dibaling telur dan tepung.bersyukur sangt.hehe sbb hari jadi gua time semue org tngh bercuti.so x de lah nk kene2 2 semue kan..x akan kene selmenye.hehe :PP
lu org je yg terkene :P

~~~
tibe terdengar lagi nie : twinkle away ~
terjumpe kat wall org mne ntah.bukak lah nk dgr..uishh bestnee ><
tak pernh dgr lagi best mcm nie..hehe

tuan punye? boleh kah saya menulis liriknya ? mesti boleh kann
heee :P
okeyh thanks i love a song <3
teetttttttt
baca nieh liriknya~best kan ^__^

jauh mindaku melayang
terkenangkan dirimu sayang
kau pergi , ku sendiri
kini kau kembali


terpakau melihat wajahmu
wajahmu melodrama hatiku
kau putuskan untuk pergi dulu
tergangu siaran radioku..


ku tepis melodi hatiku
yang hadir setiap waktu
ku benci ilusi darimu ><
kau diam membisu


jangan biar diri sendiri lagi..
oh kasih , dengarlah rayuanku ini
kasihku terhadap dirimu kasih
bintang bintang diangkasa 


tidakkah kau tahu 
isi hatiku
usahlah tinggalkan aku seperti dahulu


bla bla bla bla
okeyh penat aku tulis hee


hehe.just nice kan :D
 #like a song...
best2 hehe. tpi best yg first2 2 je.hehe :PP

okeyh sampai sini...
bye
assalamualaukum~
jawabjawab.tak jawab dosa wooo.kalau jawab dapat pahala n korg sayang couple korg :D
BYE

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))