Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Friday 2 December 2011

kucing ^_^

he;;o2.
hehehe..
dulu saya ada kucing...comel..tapi dah dah hilang.n kami anggp dah mati.sbb dah lebih 2 tahun kucing 2 hilang..
sedih2..sob2x.menagis?mestilah..kate sayang kucing.lain lah kalau orang 2 tak sayang kucing mesti dy x nagis kn.hehe
last moment dgn kucing nie .time 2 tngh tidur..n tibe2 rse kaki basah.rupe2nye dy kencing kat kaki aku..marah lah jgk time 2...marah2 dy.soh dy keluar.dy keluar.pas tu terus tak balik2..sob2x..:'(


comel x?hehe..rindu dy..hehe

lepas beberapa bulan.ayah saya bawak balik sekor kucing..
mule2 tak tau aw.tibe2 pgi 2 lps bngn bukak pintu adaa seekor kucing sedng menunggu.hehe
comel kot..hehe..abah kata peganti kucing yang hilang dulu.hehe
happy lah masa 2..hehe
hari2 main2 dgn kucing 2..saya bgi nama meow2..best kn..hehe..suke nme 2..
mse dy kecik kami pakaikan dy rantai//comel..dy suke maen ngn rantai dy.sbb ada loceng..kadang malam2 bisng jgk..hehe

meow2 sye nie yg plg sye suke dy suke makan atas tapak tangan..hehe..sweet kn..
kucing korgg ada?x de kan..hehe :P
skrg dy dah besr...dah jadi hero pon..hehe
asyk gadoh je..kadang kene cubit jgk..hehe..dy pandai...kalau org marah tau diam..heheklkr2..
bile dy besr semkn comel
hehe..nie dy..my meow2...
dy kalau saya nk pergi jamboree ke..kem yg lama..mse sye nk bertolk dri rumh msti dy dtg..dy tunggu kat depn rumh smpai sye pergi..
mse jgk mse sye blk.mesti dy balik termeow2..hehe..
sbb 2 lah sye sgt2 sygkan kucing..walaupn kadang2 geram kat dy..ehhe

okeyh..thank you...
assalamualaikum ~~tak jawab dosa.kalau jawab sayang lah tu..haha(ayt org)lolz

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))