Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Tuesday 6 December 2011

kotak muzik bebola saljiku pecah ;'(

waaa..hari yang paling malang..
sedihnye ;'(..
sangat sangat sedih..kotak muzik bebola salji saya dah pecah/baru tadi masa kemas bilik..
saya letak dia atas tilam.pas 2 nak kibas tilam 2..tak ingat kotak bebola salji  ada atas tilam
tibe terdengar bunyi pop.teringat benda 2..n tengok dah pecah.
sedihnya..
tu hadiah hari jadi saya yang ke 13.kawan saya bagi..
saya sayang sangat kotak muzik bebola salji 2.
waaa...sedihnya.
hadiah yang paling bermakna dalam hidup saya..
sedih..sedih sampai dah tak keluar airmata nak menagis.
tak boleh nak unggap sedih tu..
saya rasa sangat sangat sedih..
mungkin sedih nie korang rasa masa korang putus cinta je kan..
waa.saya sedih sebab kotak muzik kesayangan saya dah pecah..
hadiah hari jadi saya...
sedihh ;'( ><
umm.sedih.akan simpan bebola nie sampai bila2..simpan almari kesayangan mama..
sedihnya...;'(

k lah bye.dah nak dekatpukul 2 pagi..bye;'(

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))