Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Monday 12 December 2011

syurge

hehe..sekarang pukul 1:24 pagi..x boleh tido..selalu macam nie.tak tido.pukul 5 6 pagi baru tido.hehe

okeyh.saya rindu nak dengar orang yang panggil saya syurge sebut nama tu.dah lama tak dengar.rindu sangat-sangat nk dengar.last dengar orang tu pangil saya syurge masa kat jamboree malaysia.

malam 2 ambik lah tepon sebab lepas charge kan.tibe wana tunjuk mesj dri dia kat saya..dia tulis gini
" warna warni beri kepadaku numbor syurge" hahaha kelakarnya.ayat tak mudah.berikanpadaku hehe.kelkar je..
 saya rindu sangat sangat nak dengar  panggil saya SYURGE.
kalau kat palembang  selalu pangil "syurge sini jap , syurge nak ge mana? ,syurge dah makan belom .syurge  cepat sikit jalan. , syurge cube senyum sikit orang nak ambik gambr , syurge oi.semue nye syurge.
like a name.syurge syurge syurge.
seorang abang memanggil adiknye dengan pangilan syurge.mesti semue orang suke kan..saya jgk..
tapi sekarang susah nak dengar life..dalam mesej je lah kn..

sejarah pemangilan syurge..ceng2..hehe

masa nie kat palembang tau..
one day nie saya wana ikot lah budak2 kontinjen johor jalan2.semue lelaki kami berdua perempuan..hehe.kesian.back to the stry.<3
tengah jalan jalan nie.tibe tibe orang papua nie nak ambik gambr dengan kami..masa 2 saya dah penat sangt x nak lah ambik gambt just olg ambikkan gambr je..pas dah hambik  gambar nie dia pon tnye lah nama kan.saya cakap lah nama saya nur janaah.dia pon cakap.owh nur janaah.nice name.maksudnya cahaya syurga ya?haha.semue yg ada kat c2 ktwe...pas 2 tibe che adli ngjg.pergh syurge ke?hahaha dari situ lah melkat panggil sye syurge..

okeyh.itu saja. like a name..SYURGE STORY=setiap nama pasti ada kesah dia tersendiri.bukan saja saja letak okeyh..>.<
bye~
assalamualaikum ^_^

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))