Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Monday 5 December 2011

pelik +,+

huu,,
kenapa ye,sekarang nie ramai sangat orang couple2 nie?best sangat ke?pas 2 dah gadoh putus sebok lah cakap kat orang(x kire lelaki ke perempuan,sama je semue).haaiish dah putus 2 diam2 sudah lah.serabot je nak tulis kat status facebook "sekarang saya dah single" "saya rindukat awak" haiyaaa bencinya bile baca bende bende nie semue.serabot.hooo..
eii tak paham lah.pelik2 kan dorang yang couple2 nie..membazir waktu muda je..cehh2 ayat x blh bla pooyo je..
conclusinya janganlah anda couple2.mcm saya.sebab ia hanya akan membuat anda derita.kuang2..
sekian2..
assalamualaikum~jawab2.x jawab dosa..kalau jawab dapat pahala + kau sayng awek kau..haha
tata ^_^

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))