Hey hey !hey . saya NUR JANAAH puteri bongsu EN.ANWAR & PN.ADELENA merangkap tuan punya blog >..< welcome to my offical blog yang menceritakan segala kisah hidup saya ------>(Love Both OF You)Nur Janaah,Nurul Janatul,Nur Atikah,Hafizahwatie,Wana Viwok,Aina Viwok,Miera,Choky,Muna Syahirah,Farah Ain,Shidy,Ain,Lynn,Afida,Nurul Shidah,Max 247 ^_^ ,Megaboys ^_^, A'ar,Iym,Mierul,Fifi,Ob,Hans,Jaq,Eykal,Kim,Virgo ,Aiden,Darius,Shazrin,Aj,Nia,Avian Alvino,My All Big Family<---all of you always make me happy ..love both of you >.<

Sunday 25 December 2011

surat cinta budak sekolah rendah

adik sayang oii .hahha .pandainya awak tulis nie hish2
wawakakakaha .pecah perot seh baca .hehe
pandai nak jumpa jumpa nie ..ish2..x malu ke ? :P*kalau akk .org ajak jumpa time balik ?mmg jadi org first keluar kelas tau awk "P .adik nie sweet lah ..
kecik-2 dah ada cinta ...
" saya takut kekasih awak marah kepada saya nie " - 

sweet lah adik yang tulis nie 

No comments:

Post a Comment

Haa eh dah habis baca ae..tenkiu :)
tapi tak nak comment ke?
comment lah..tulis apa yang ada di hati 2..
biar saya tahu..:))